Innovatieve (social) app te koop gericht op vrouwelijke doelgroep
Optimaliseert een veel voorkomend en al oud groepsproces (diverse verdienmodellen)
Extra informatie
Innovatieve (social) app te koop gericht op vrouwelijke doelgroep
Deze app optimaliseert een veel voorkomend en al oud groepsproces waarbij een groep middels gezamenlijke betaling een gezamenlijk doel bereikt. Dit heeft als groot voordeel dat het probleem bekend is bij de doelgroep. Maar deze oplossing nog nieuw. Op dit moment is het grootste deel van de gebruikers vrouw. Maar de app kent ook toepassingsgebieden die meer op mannen toegesneden zijn. De app heeft een internationale naam en kan internationaal worden uitgerold.
De deelnemers realiseren gezamenlijk een (financieel) doel. Dit kan leiden tot een aankoop (verdienmodel 1 via affiliate of eigen shop) of tot interessante marketingdata (verdienmodel 2). Beide modellen vereisen volume
De app leent zich voor alledaagse events. Deze zijn veelvuldig en terugkerend. Hierdoor kent de app echte 'heavy users'. De groepsfilosofie zorgt voor het viral effect
De app is operationeel, de kinderziektes zijn er uit en er zijn zo'n 2000 gebruikers. De omzet is nog minimaal. De vereiste schaalvergroting zal ook gepaard gaan met extra ICT-kosten. Het is dus aan te bevelen dat een overnamekandidaat deze ICT-capaciteit heeft, aangevuld met een goed bereik in de vrouwelijke doelgroep.
De huidige ondernemers kunnen indien gewenst aanblijven in een nader overeen te komen rol
Gerelateerde onderwerpen:
Innovatieve (social) app te koop aangeboden gericht op vrouwelijke doelgroep | Innovatieve (social) app te koop gevraagd gericht op vrouwelijke doelgroep | Innovatieve (social) app verkopen gericht op vrouwelijke doelgroep | Bedrijf verkopen | bedrijfsovernames | bedrijfsovername | bedrijf te koop gevraagd | bedrijf te koop aangeboden | bedrijven te koop gevraagd | bedrijven te koop aangeboden | bedrijfsoverdracht | bedrijfsopvolging | bedrijf overnemen | zaak overnemen